3 Nisan 2014 Perşembe

Ölümüne Takip - RC Bridgestock

ÖLÜMÜNE TAKİP
Orjinal Adı: Deadly Focus
RC BRIDGESTOCK
Çevirmen: Celâl Demirel
Trend Yayınevi
Şubat 2014, 1. Baskı
Orijinal İlk Basım: 2011
264 Sayfa

AFD:
    Ölümüne Takip; RC Bridgestock yani Robert Bob Bridgestock ve Carol Bridgestock çiftinin birlikte yazdığı bir kitap. Kitabı ve yazarları ilk defa takip ettiğim kitap sayfalarında duydum, 24 Saat Açık Kitapçının Sırrı ile tanıştığım Trend Yayınevi tarafından basılmış.

     Açıkçası tanıtım yazısından yazan "Dünyada polisiye okurlarının yeni romanını sabırsızlıkla beklediği çift", "sınırlarınızı zorlayacak kadar çözülmez ipuçları", "uykusuz okuyacaksınız" ve "cinayeti Dedektif Dylan'da önce çözemeyeceksiniz" gibi cümlelerden oldukça etkilenerek okumaya başlamıştım. Fakat arka kapak yazısının vadettiği şeyleri kitapta maalesef bulamadım. :( 

    Polisiye kitabı dediğimiz, gerçekten de insanı uykusuz bırakmalı, ileri ki sayfalarda ne olduğunu merak edip bir sayfa, bir sayfa daha derken gözlerimize itaat edemediğimiz ana kadar elimizden düşmemeli. Bu kitapta o hissi yaşayamadım. Bana çok basit bir polisiye olarak geldi. "cinayeti Dedektif Dylan'da önce çözemeyeceksiniz" denmiş ama bence cinayeti Dedektif Dylan çözmedi ki. Şans eseri bulunan bir kanıt ile cinayet çözüldü. Cinayeti işlediği düşünülen diğer kişinin üzerine ise, gerektiği kadar düşülmedi bile. 

    Bir eleştirim de editöre; kitapta insanın okuma zevkini bozacak kadar çok yazım hatası vardı. Bunlara gerçekten de dikkat etmek gerekiyor. 

    Bu kitap aslında bir seriymiş, Dedektif Dylan serisi. Ve bu da serinin ilk kitabı. Benim için serinin diğer kitaplarını okumak oldukça zor gözüküyor. :(


Kitabın Tanıtımından:
   Dedektif Dylan ile tanışmaya hazır olun...

   Dünyada polisiye okurunun her yeni romanını sabırsızlıkla beklediği çift, Bob ve Carol Bridgestock artık Türkçede.

   RC Bridgestock'un, ingiliz polisiye romanlarının tipik özelliklerini kurgusunda ustaca hissettiren Dedektif Jack Dylan serisinin ilk kitabı olan Ölümüne Takip, sınırlarınızı zorlayacak kadar çözülemez ipuçlarıyla soluksuz okuyup bir çırpıda bitirmek isteyeceğiniz sürükleyici bir cinayet romanı.

   Bridgestockların deneyimleriyle zenginleştirdikleri serinin bu ilk romanından başlayarak Dedektif Dylan'ın tüm polisiyelerini, olayın tam da içinde, katilin peşindekiler kadar uykusuz okuyacaksınız.

    Bu seferki bir çocuk! Kayıp bir çocuktan daha önemli ne olabilir ki? Sıradan çocuklar; sıra dışı kayıplar... Okurken kendinizi çaresiz hissedeceksiniz, çünkü cinayeti Dedektif Dylan'dan önce çözemeyeceksiniz.


03 Nisan 2014 tarihinde "Ölümüne Takip"i en uygun fiyatla satan kitap satış siteleri:
İdefix 12,96 TL 
Arkadas 13,32 TL
D&R 13,50 TL
KitapYurdu 13,50 TL
KitapDenizi 13,86 TL
KitapAmbarı 14,04 TL

3 yorum:

  1. ben de fotoğrafı görünce "yeni bir tess benzeri diye düşünüp" sevinmiştim , demek ki değilmiş ve uzuuuunca bir zaman ertelenebilir ve bu konuda rahat edilebilirmiş , teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben yeni bir yazara başlayınca tedirgin olurum. Arka kapağındaki ifadeler abartılmış gelir kuşkuyla bakarım hep. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bir çiftin yazacağı kitap ancak bu kadar olur :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...