12 Aralık 2013 Perşembe

13. Kitap Çekilişimiz



   2 yıl önce bugün Beyaz Kitaplık ilk yazısını yayınlamış. Blogumuz ve Yeni Kitaplarımız demişiz ve başlamışız anlatmaya. 2 yılda çok kitap tanıttık, çok arkadaş edindik, arkadaştan öte çok güzel dostlar da edindik. İyi ki normalde gerçek hayatımızda eşe dosta yaptığımız kitap tavsiyelerini internet dünyasına taşımışız diye düşünüyoruz.

  Artık 3 yaşımızdan gün aldığımız için 3 kişiye de hediyemiz olsun dedik.
Hediyelerimiz:
Tarihi Değiştiren Günler - Ali Çimen
Çocuktuk Hepimiz - Petra Hammesfahr 
Soru Satan Adam - Arkın Çalapala

  Çekilişimizi yine Rafflecopter aracılığıyla yapıyoruz. Yardım isteyen arkadaşlar yorum olarak takıldığı yerleri yazabilirler, elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.

Son Gün: 22 Aralık

12 yorum:

  1. Merhaba,sanırım katılmayı başardım:)
    Bu arada ilk kez düzenlediğim çekilişe katılırsanız ben de memnun olurum:)

    YanıtlaSil
  2. 3 yaş ne kutlanıyor böyle. İyi ki doğmuş Beyaz Kitaplık. ^^

    Bloglar coşmuş durumda. Her yerde çekilişler, kitaplar. Çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  3. çekilişe katıldım, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, katıldım ama oldu mu bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Katıldım :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. bende denedim ;) hatta kendi blogumda cekilişi duyurdum...

    bu arada benim blog çekilişim de var. ilgilenenler buyursun lütfen :)
    http://www.omactivities.com/2013/12/blog-cekilisi-yilbasi-sepeti-bugga.html

    YanıtlaSil
  7. katıldım umarım çıkar
    delikisrakanne@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. galiba bende katılmayı başardım :)

    YanıtlaSil
  9. Nurgül Karış adıyla katıldığım formdaki blog izleyici adı Yasemin Yiğit değil , Gfc ve Google + adımı değiştirdim,Yaseminniey Krsygt adıyla blogunuzu takip ediyorum :)
    Bunu dikkate alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  10. katıldım
    umut sukran
    sukrankarav.gmail.com

    YanıtlaSil
  11. sanırım katılmayı başardım...zaten takipçinizdim...duyuruyu da inş kabul edersiniz, yeni yıl listeme ekledim..bu ay o kadar güzel çekilişler var ki, postları tek başlıkta toplamak zorunda kaldım :) herkese mutlu yeni yıllar
    yosuncanuray@gmail.com (yosunca)

    YanıtlaSil
  12. gatıldım galiba ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...