11 Ekim 2013 Cuma

Can Dostum & Can Dostumun Yolculuğu - W.Bruce Cameron

CAN DOSTUM
Bir Sevgi Romanı
Orjinal Adı: A Dog's Purpose
W.BRUCE CAMERON
Çevirmen: Seda ÇINGAY
Yabancı Yayınları
Haziran 2013, 2. Baskı
370 Sayfa

CAN DOSTUMUN YOLCULUĞU
Orjinal Adı: A Dog's Journey
W.BRUCE CAMERON
Çevirmen: Seda ÇINGAY
Yabancı Yayınları
Eylül 2013, 1. Baskı
390 Sayfa


MRW:
   Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitapların kapak fotoğrafı ve rengi gerçekten ilgi uyandırıcı. Can Dostum kitabını daha önce birçok blogda görmüştüm ama ikinci devam kitap olan Can Dostumun Yolculuğu yeni çıktı ve sanırım ilk okuyanlardan biri de benim. Bir köpeğin ağzından yazılmış olan bir pardon iki kitap okumak benim için farklı bir deneyim oldu, hoşuma gitti diyebilirim. Evde kedi- köpek gibi hayvanların beslenmesine kesinlikle karşı çıkan biri olmama rağmen bu köpek kesinlikle kalbimi fethetti. Eğer gerçekten kitaptaki gibi köpekler dediğimiz ve hissettiğimiz her şeyi anlıyorsa bu olağanüstü bir şey, bu yüzden evde hayvan beslemek gerçekten acayip ve hoş bir şey olsa gerek.

   Kitaplarda defalarca tekrardan dünyaya gelen ve sahibine gerçek bir dost olan köpeğin hayatı anlatılıyor. Okuyanı yormayan, aksine içindeki insanlığı ortaya çıkaran, içinizi ısıtan bu kitaplar gerçekten güzeldi. İlk kitapta harika köpeğimiz 4. kez yeniden doğunca yok artık dedim evet doğru ama sonra hikaye daha güzel bir yere gitti. Bu arada serinin ikinci kitabı olan Can Dostumun Yolculuğu'nu daha çok beğendim. Bailey, Molly ve Max’li kısımları büyük zevkle okudum.


Kitapların Tanıtımından:
Can Dostum
   Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan "Neden buradayız?" sorusuna cevap verebilir mi?

   Can Dostum, bir köpeğin birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesi... 2006da Ulusal Köşe Yazarları Derneğinden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameronın bu iç açıcı ve komik romanı, bir köpeğin pek çok hayatının duygusal ve eğlenceli hikâyesi olmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerine ve insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor.

   "Muhteşem bir kitap. Hem güldüm hem gözyaşlarına boğuldum..."
Alice Walker, Pulitzer ödüllü yazar

   "Hayatında bir köpeği sevmiş olan herkes, bu bilgelik dolu, dokunaklı ve çok eğlenceli kitabı okumalı."
Dr. Marty Becker, Good Morning America

   "Elimden bırakamadım. Bitirdiğimde, kısa süre önce ölmüş olan köpeğimin bu kitap aracılığıyla benimle konuştuğu hissine kapıldım."
Dina Zaphiris, Animal Planet

   "Bir köpeğin komik, büyüleyici ve kesinlikle inandırıcı birkaç hayatının hikâyesi olan bu kitap, reenkarnasyonun olduğuna ve yazar W. Bruce Cameronın bundan önceki hayatında bir köpek olduğuna ikna etti beni. Başka türlü, dört patili bakış açısından hayatı, sevgiyi ve sadakati bu kadar dokunaklı bir biçimde nasıl anlatabilirdi ki?"
Victoria Moran

Can Dostumun Yolculuğu 
Bruce Camerondan bir bestseller daha!
Can Dostumun yolculuğu sürüyor!

   New York Times çok satanlar listesinde tam bir yıl kalan Can Dostumun devam kitabı olan Can Dostumun Yolculuğunda, hem keyifli ve eğlenceli hem de son derece düşündürücü olan dostluk öyküsü kaldığı yerden devam ediyor. 

   Sevecen bir köpeğin, birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesiydi Can Dostum... Bu roman, insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor ve yeryüzündeki her varlığın bir amaçla doğduğunu gösteriyordu. Şimdi yeni sürprizlerle süslenen bu sıradışı öyküye devam etme zamanı... Can Dostumun Yolculuğu, tıpkı ilk kitap Can Dostum gibi mizah ve hüzünle dolu.

  Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan "Neden buradayız?" sorusuna cevap verebilir mi?

   "Son derece büyüleyici... Okurlar bu muhteşem romanı bir çırpıda okuyacaklar ve başından sonuna kadar ağlayacaklar." 
Publishers Weekly

   "Sarsılmaz bir sadakatin ve tüm sınırları aşan bir sevginin dokunaklı öyküsü..." 
Book Reporter

   "Köpekleri sevmeseniz de, hatta hiç köpek sahibi olmamış olsanız da bu kitabı çok seveceksiniz." 
Squidoo.com

04 Ekim 2013 tarihinde "Can Dostum" ve Can Dostumun Yolculuğu"nu en uygun fiyatla satan kitap satış siteleri:
İlkNokta 13,30 TL                14,00 TL
KitapSihirbazı 13,87 TL      15,80 TL
OkuOku 13,87 TL                16,00 TL
D&R 13,99 TL                      14,99 TL
Arkadaş 14,06 TL                14,80 TL
KitapZen 14,63 TL               15,40 TL

W.Bruce Cameron Kitapları:
8 Simple Rules for Dating My Teenage Daughter Workman (2001)
How to Remodel a Man St. Martin's Press (2004)
8 Simple Rules for Marrying My Daughter Touchstone (2008)
Can Dostum / A Dog's Purpose: A Novel for Humans Forge (2010)
Emory's Gift Forge (2011)
Can Dostumun Yolculuğu / A Dog's Journey: Another Novel for Humans Forge (2012)
The Dogs of Christmas (2013)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...