18 Mart 2013 Pazartesi

11. Kitap Çekilişimiz





   11. çekilişimizde YananKaravan yayınlarının Soru Satan Adam adlı kitabı hediye olarak veriyoruz. Bir kitap blog izleyicilerinden, bir kitap Facebook takipçilerindeb ve bir kitap da Twitter takipçilerinden olmak üzere üç şanslı  kişiye gidecek.

Blog çekilişi için:
   03.04.2013 saat 23:59'a kadar, izleyicimiz olarak bu yazımıza e-posta adresinizi de içeren bir yorum bırakmak.

  Çekilişimizi görseli ile blogunda paylaşan ve bu yazımıza paylaşım linkini yorum olarak bırakan blog arkadaşlarımız ise +1 şans daha kazanacaklar. (Kampanya blogları çekilişi dahil edilmeyecektir.)

Facebook Çekilişi için:
   Beyaz Kitaplık Facebook sayfasını beğenmek, linkte (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=424350004324276&set=a.198760170216595.45473.196236060469006&type=1) bulunan paylaşımımızı beğenip paylaşmak ve altına katıldığınıza dair yorum bırakmak.

Twitter Çekilişi için: 
  Beyaz_Kitaplık Twitter hesabını takip etmek ve linkte (https://twitter.com/Beyaz_Kitaplik/status/313527030337634305) bulunan tweetimizi RT'lemek

 Her ortamdaki çekilişe ayrı ayrı katılıp kazanma şansınızı arttırabilirsiniz.

Soru Satan Adam:

   Yazar bir yandan Soru Satan Adamı konuşturup içerisinde yaşadığımız sistemin açıklarını anlatmamaya çalışıyor, diğer yandan Şeytana Kazık Atan Adam ile bireyin iç dinamiklerini güzelleştirmeyi hedefliyor. Hem iç hem de dış dünyayı ideal olana taşıyınca da, mutluluğun ortaya çıktığını hissettiriyor. Tabii Aşık Olamayan Kadının ilginç yolculuğunu, Kendi Kaderini Yazan Adamın aklıyla zekasının uyumunu, Çeyizi Çalınan Kızın masumiyetini, Kader Sırrını, İstanbul şehrinin yakılmasını da şiirsel bir anlatım ve müzik eşliğinde okuyoruz. Okurun çok fazla şaşıracağı ve imrenerek okuyacağı bir kitap Soru Satan Adam. Sayın okurlarımıza iyi okumalar dileriz. 


   "Kendimi, insanların beni neden ele geçirmek istedikleri fikriyle meşgul olurken yakalıyor, sürekli olarak takip edildiğimi ve ettiğimi sanıyordum. İyi ama, neden çok çekingen tavırlarla yaklaşıyorlardı o zaman? Ben neden peşleri sıra gidiyordum? Neler oluyordu bana böyle! Ne haltlar karıştırıyordum bu insanlarla? Kimin nesiydim ben? Devletin gizli bir sırrı filan mıydım? Dedektif dedikodusu muydum yoksa? Ajan olabilir miydim? Peki ya kül kedisi! İnsanları, çoğu defa bakanları, sorduğum o sorularla terletmekten nasıl bir keyif alıyordum? Neden herkesi bu sistemin bir kuklası olarak görüyordum? Yoksa sistemin kendisi miydim ben? Yok daha neler! Ne yani, şimdi ben başbakandan daha zeki, cumhurbaşkanından daha mı akıllıydım! Milli eğitim yada sağlık bakanından daha mı özeldim! Turizm bakanından daha fırlama, ticaret bakanından daha mı zengindim! Çirkin bir sululuk muydu yoksa bu yaptıklarım? Hayır ama, doğru söylüyordum! İçişleri bakanından daha vukuat olduğuma adım kadar emindim ve dışişleri bakanından daha hiper aktiftim!"


   "Bu seni öpmelerimin bedeli olsun sevgilim, böylece seni öpme eylemim asla bitmesin ve sonsuza kadar devam etsin! Seni öperken utandığım anlar ise hep kafanı karıştırsın sevgilim!"


   "Şimdi anlıyorum. Gözüm ondan başka kimseyi görmedi, göremez, çünkü gözlerimin ve bu gözlerin bağlı bulunduğu aklımın tek sahibi Odur. Kalbim ondan başka kimse için deli gibi atmadı, atamaz, çünkü kalbimin ve bu kalbin emirlerini yağdıran ruhumun tek ışığı Odur. Kulaklarım onun rüzgarından başka hiçbirşeyin sesini işitmez, işitemez, çünkü kulaklarımın ve bağlı oldukları evrenin tek anahtarı, sadece Onu sevmek kapısını açabilir. Ve eğer ki o yanımda değilse, benim bu kapıdan içeri girmem, bence ihanetlerin en büyüğüdür. Ellerim Ondan başka hiçbirşeye dokunmadı, dokunamaz, dokunursa kırılsın; dudaklarım ondan başka hiçbirşeyi öpmedi, hiçbirşeyden içmedi, içerse zaten haram olsun, öperse kurum kurum kurusun; ayaklarım ondan başka hiçbirşeyden gelmediği gibi ondan başka hiçbirşeye de gitmedi, giderse lanet olsun, kahrolsun; ve burnum, ah burnum, onun teninin kokusundan başka herşeyi yok sayarak belki de tanrıya ihanet etti, ama olsun, onun kokusu değilse burnumdaki enfes koku, yani demek istiyorum ki onun kokusuyla nefes alıp yeniden yeniden doğmuyorsam, kıyamet zıt diye benim üzerime kopsun."


   "Bunu bilemeyiz. Bunu kimse bilemez. Bunu Kafka da bilemez."

29 yorum:

  1. Merhabalar) Yine çok güzel çekiliş düzenlemisiniz. Her 3 alanda da şansımı denemek istedim.

    Zaten blog takipçinizdim. Mail adresim: quluzade.arzu@gmail.com

    Çekilişi blogumda duyrudum:http://kitapblogum.blogspot.com/2013/03/yepyeni-cekilisler.html

    Facebookda Arzu Guluzade ismiyle beğenib paylaşdım.

    Twitterde sizi takipe alıb retweetledim. @Arzu_Guluzade

    İnşallah şans yüzüme güler, kazanmayı çok isterim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. En güzel hediye kitaptır diyenlerdenim:) kitapbagimlisi2012@gmail.com Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. günaydııın ..iyi haftalar bir kitap kurdu olarak daha önceden izleyicinizim..http://mycreationandinspiration.blogspot.com/2013/03/beyaz-kitaplik-11-kitap-cekilisimiz.html
    mail:creatediscover@hotmail.com...
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. merhabalar, ilk yorum sanırım.
    twitter.com/okyanusyagmur takipteyim ve RT'ledim.
    http://yagmurumunruyasi.blogspot.com/2013/03/beyaz-kitaplik-11-kitap-cekilisimiz.html blogumda paylaştım.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, kitaplar için her zaman varım....
    http://adadenizi.blogspot.com/2013/03/kitap-cekilisleri.html
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Kendime bol sans diliyorum:))
    winnie_ist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. bende katılmak istiyorum
    b.emre345@gmail.com
    paylaşım linkim;
    http://emrecfc.blogspot.com/2013/03/kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  8. https://plus.google.com/u/0/111237444151934032190/posts/GPnpRjsfkRq
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende katılmak istiyorum
    gnc-slh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. herkese bol şans :)

    ressam-sezer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Bende twitter dan katıldım :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba çekilişe katılmak istiyorum. yaseminyilman@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba, ben de şansımı denemek istiyorum. :)
    sariye-tuna olarak izliyorum ve mail adresim tunasariye@hotmail.com
    Şanslı olmak dileğiyle,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. başka blogların çekilişlerine katılıyor musunuz bilmiyorum ama bilginiz olsun ;)

    http://omactivities.blogspot.com/2013/03/bu-kimin-olsun.html

    YanıtlaSil
  15. ben izleyicinizdim zaten.

    bu da mailim: ozgekayaoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba çekilişe katılmak istiyorum izliyicinizim erhan.bilir@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. EMEL DENİZ
    emosbes@windowslive.com

    YanıtlaSil
  19. iyi günler, ben de çekilişe katılmak istiyorum.
    facebook, twitter, google+ ve blogta takipçinizim ve oralarda da gerekli paylaşımlarımı yaptım.

    mail: sefikatesmeric@gmail.com ve sefikatesmeric@windowslive.com

    facebook: Şefik Ateş Meriç
    https://www.facebook.com/sefikates.meric.3?ref=tn_tnmn

    twitter: SefikAtesMeric
    https://twitter.com/SefikAtesMeric

    google+ ve blog izleyici adım: sefik ates Meric
    https://plus.google.com/u/0/113729968159069752377

    YanıtlaSil
  20. Bol şans herkese ;

    http://www.facebook.com/ahmet.tunali.31/posts/138619699651894

    Mail : tunali_ahmet_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. takipçinim omer-kayseri adıyla
    omer-kayseri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. mrb.takipçinizim bende katılmak isterim sevgiler.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. faceten katıldım bloğunuzunda izleyicisiyim
    dorefirsat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Mine Kadıhasan olarak blogunuzun izleyicisiyim.

    blog paylaşım linkim: http://yvainebubble.tumblr.com/post/46099121180/beyaz-kitapl-k-n-11-kitap-cekilisi

    pacimori@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. İzleyicinizim
    GFC:undenied

    *Facebookta Zehra A Kaya adıyla sayfanızı daha önceden beğenmiştim.
    Gönderiyi de beğenip paylaştım:
    http://www.facebook.com/benimdunyambenimblogum/posts/307456399381299

    *Twitterda @undeniedhsbt adıyla takipteyim.
    İletinizi retwitledim.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. merhaba incifem adiyla takip ediyorum.. sizi twitter incifem hesabimla takibe aldim ve ceklisinizi retweetledim linkim https://twitter.com/Beyaz_Kitaplik/status/313527030337634305 e-mail sudocremm@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. bende katılmak isterim :)
    betul.boga56@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, halihazırda izleyicinizim. Twitter'da da takipçinizim. İlgili mesajı duyurdum..
    https://twitter.com/Beyaz_Kitaplik/status/313527030337634305

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...