24 Şubat 2013 Pazar

Meleklerle Yaşamak - Beki İkala Erikli

MELEKLERLE YAŞAMAK
BEKİ İKALA ERİKLİ
GOA Basım Yayın
2011, 74. Baskı
144 Sayfa

MRW:
   Bu güzel kitabı tam bir sene önce sevgili Brai'nin İzlenimlerin Derinliği adlı blogundaki çekilişten kazanmıştık. Okunacak o kadar kitap var ki Meleklerle Yaşamak'a ancak sıra geldi.

   Zaten meleklerin varlığına inanan biri olduğumdan kitap gayet hoşuma gitti. Meleklerle iletişim kurduğumuzda hemen cevap alacağımız, her türlü isteğimizin yerine getirileceği (bu istek çok basit de olsa) sonsuz yardım elinin uzatılacağını ifade eden bir başucu kitabı Meleklerle Yaşamak. 140 sayfa boyunca Meleklerden Yardım İstemek, Meleklerin İşaretleri, Meleklerini Duymak ve Görmek, Melekler ve Yaşamınızın Amacı, Melekler ve Sağlık, Başmelek Mikail ve Diğer Başmelekler, vb. 10 bölümden oluşan bu kitapta yazar Beki İkala Erikli; okuyuculara meleklerin görevleri, hayatımıza nasıl yön verebildikleri ve de onlardan nasıl yardım istememiz gerektiği gibi açık bilgiler veriyor.

       Kitabı okurken "ne kadar kolay gerçekten de neden ben hiç meleklerle iletişim kurmuyorum?" desem de bazı sayfalar bana biraz abartılmış gibi geldi. Sayın Erikli'nin yazdığı gibi ben de meleklerden birkaç defa yardım istedim ama malesef bir cevap alamadım.

       Fakat şunu da belirtmekte fayda var ki; Beki İkala Erikli doğuştan psişik yetenekleri olan ve yurt dışında içsel rehberlik ve alanları ile ilgili bir çok kurslara katılmış, eğitim ve sertifikalar almış, halen de gruplarla ve bireylerle eğitim alanıyla ilgili çalışmalar yapan bir eğitmen. Bu sebeple kendimi onunla tabi ki bir tutamam. Altıncı hissim bile kuvvetli değilken bazı şeylerin bana abartılı gelmesi normal olabilir. Yine de her duamda ya da başım sıkıştığında olduğu gibi "Allah'ım yardım et" diyorken, sadece ondan yardım geleceğini biliyorken "Mikail yardım et" demek benim için biraz tuhaf ve açıkçası zor. Allah'ın adını anmak ve ondan yardım dilemek yerine meleklerden yardım dilemek bana ters geldi. Yine de Meleklerle Yaşamak isimli kitap bence fena değildi, tavsiye edilebilirler arasına girdi.


Kitabın Tanıtımından:
   Kalbinizi meleklerin mucizelerine açın! * Meleklerinizi duymak * Meleklerinizden yardım istemek * Meleklerinizin irili ufaklı mucizelerini hayatınıza çekmek İşte bu kitap size bunların anahtarını sunuyor! 

24.02.2013 tarihinde farklı sitelerde "Meleklerle Yaşamak"ın fiyatı:


Beki İkala Erikli Hakkında:
Görsel alıntıdır.
   Küçük yaşta psişik yeteneklerini keşfeden ve uzun yıllar çevresinin de etkisiyle bu yönünü bir kenara atan Beki Erikli, İngiltere'de Sir John Whitmore'dan Executive Coaching ve Collin Reeve'den NLP Practitioner / Business NLP (Neurolingual Programming) eğitimi aldı. Heidelberg'de Coaches Training Institute'un beş aylık yaşam koçluğu eğitim programını tamamladı. Hawaii'li şaman Dr. Ihaleakala Hew Len'den aldığı Ho'oponopono eğitimi sayesinde öğrenciliği ve kariyeri boyunca bir kenara attığı içsel rehberliğine yeniden kavuştu. İçsel rehberliği, onu Münih'te Charles Virtue'dan Medyumluk Sertifikasyonu ve Hawaii'de Dr. Doreen Virtue©'dan Meleklerle Çalışma (ATP) ve Meleklerle Medyumluk (ATM) Eğitimi almaya yöneltti. Erikli, Executive Coaching/Yaşam Koçluğu'nun yanı sıra, gruplarla ve bireylerle ötesiyle iletişim, geçmiş yaşam şifası ve 'meleklerinizle iletişim kurma' çalışmaları yapmaktadır.


17 yorum:

  1. ben de bu kitabı bir blog çekilişinden kazanmıştım, hatta belki de aynı blogtu.
    henüz okuyamadım.
    6. hissim çok kuvvetlidir,çekim yasasına filan da inanırım.
    bu sebeplerden kitabı severim diye tahmin ediyorum ama sizin de dediğiniz gibi Allah'tan yardım istemek kesinlikle daha uygun.aksi durum bana da ters.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı okuyunca yapacağınız yorumu merak ediyorum. belki sizde benden daha pozitif bir etki bırakabilir.

      Sil
  2. şimdi de bu "melek"ler furyası başladı değil mi? Engin bir alan ve bakir... Son cümlenize kadar okudum ve "evet, asıl noktayı es geçmemiş" dedim :)) Zira, tüm büyük dinlerde melek Allahın yarattığı bir varlıktır ve ancak o isterse size yardımı dokunur. Ki, bazıları zaten daha bizim ruhumuz var edildiğinde bizi korumakla görevlendirilirler...Ruhsal evren-ler modernizmden bu yana es geçilmiş, hatta varlığı inkar edilmiş gerçekler. Günümüzde tekerleği baştan icad ediyoruz galiba, ve bu yüzden bu konularda daha çok şey yazılacak ve biz de okuyacağız...okumalıyız da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle melekler furyası diyebiliriz buna :) ama bana bu kadarı yetti, meleklerle ilgili bir kitap daha okuyacağımı sanmıyorum :)

      Sil
  3. Meleklerle Yaşamak'ı geçen sene almıştım, bu tarz konulara karşı ilgiliyimdir fakat kitabı bitiremedim bile. Bana çok gereksiz geldi, yani Allah'ın gölgesinin bir kısmı dağa düşünce dağ yerinden oynamış derler ama Beki İkala Erikli'nin O'nun sesini duyması? Kitabı yazarken egosunu da ön planda tuttuğunui bu yüzden de düzgün bilgiler veremediğini düşünüyorum. Hatta tamamen ticari amaçla yazılmış, ardından melek ajandasıydı melek kartıydı baya bir şey çıktı. Hepsi popüler kültürün getirdiği yanlış uygulamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berfin Hanım aslında yorumunuza katılmamak elde değil. ben de bazı sayfaları çok saçma, gereksiz bulmuştum. fakat kitap incelemelerimde çok eleştiri yapan biri olmama rağmen bu sefer fazla negatif bir şey söylemek istememiştim. yine de yaptığınız yorumun tamamına değil ama büyük bir kısmına katılıyorum. sesler duymalar, meleklerden gelen haftalık yazılar, melek kartları bana da oldukça saçma gelmişti. sayıların anlamı falan, resmen tarot gibi :)
      bak şimdi resmen gaza geldim, dedim yine diyeceğimi :)

      Sil
  4. ben çok beğendim bu kitabı içindeki cd ile arada sırada meditasyon yapıyorum bilmiyorum beni çok rahatlatıyor:))
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde bu kadar iyi bir etki bırakmasına sevindim. sonuçta bir kitap herkeste aynı etkiyi bırakamaz :)
      ben de hiç beğenmedim değil ama sadece bazı yerlerini abartılı ve saçma buldum. ama inançlı biri olduğumdan unuttuğum bazı şeyleri hatırlattı kitap, yani ben de faydalandım diyebilirim tabi ki. :)

      Sil
  5. Her kitabın seveni sevmeyeni olur elbet ,beğenmenize sizin adınıza sevinmekle birlikte ben de bu sene okudum ve şimdiden eminim ki bu sene okuduğum en en en kötü kitap olacak. Ben de Meleklerin varlığına inanıyorum ama benim inandığım melekler kaba tabir olacak belki ama dileklerimi gerçekleştirip tüy dökmüyorlar. Berfin Kanat hanıma sonuna kadar katılıyorum. Keyifli okumalı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berfin hanıma katılmamak elde değil, bilmiyorum ben yazımda çok beğendiğimi mi ima ettim ya da söyledim ama sadece fazlaca eleştirmek istememiştim :)

      Sil
    2. Yok çok beğendiğinizi düşünmedim. Sanırım ben hiç beğenmediğim için sizin orta karar beğeniniz gözümde büyüdü:)

      Sil
  6. Geçtiğimiz sene okumuştum kitabı. Evet bazı şeyler abartılı gibi ama birde şöyle bir açı var ki; kişi ne kadar farkındalığını artırırsa, içsel yolculuğuna dönerse bazı psişik duyguları daha bir ön plana çıkıyor. Tabi bu benim izlenimlerimden edindiğim naçizane bir görüş.
    Hatta kitabı okuyup da bazı şeyleri fark edince tüylerle bile karşılaştım diyebilirim.
    Ama abartılacak kadar da "okunması gereken bir kitap" diyemeyeceğim.
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de biraz denedim ama malesef bir sonuç alamadım :) yaptığım şeye çok mu inanmadım bilmiyorum (gerçi yazar inanmayanlar da mutlaka sonuç alıyor diye yazmıştı ama .. ) kesinlikle okunması gereken bir kitap değil bence de sadece okunabilir, neden olmasın :)

      Sil
  7. insanları kandırmak bu kadar basit ve ucuz olmamalı fantastik bir roman olsa gerçi roman da edebiyat dili iyi olmalıydı ilkokul çocukları hikayesi olamayacak kadar da berbat bir kitap 28. sayfadan sonra bıraktım gülmekten arka sayfalardaki başlık yazılarını okudum onlar da daha berbat ve komik :)

    YanıtlaSil
  8. Yazacağım eleştirilerin hepsi yazılmıs bende sunu ekliyeyim benim icin bu kitap ZAMAN VE PARA KAYBI OLDU

    YanıtlaSil
  9. Bitmesine 30 syfa kala biraktim mantik disi anlatim hayal ve ic sesini yazmis gecmis hayata inanyor ve gecmiste baska biri olarak hayata geldigini dusunuyir ayrica melekleri gordugunden,konustugundan onlarin kendine yazdiklarinii soyledigi mesajlari paylasmis benim icin bu kitap zaman ve para kaybi oldu

    YanıtlaSil
  10. bu kitabı bende yenı aldım okumaya basladım suan 35. sayfaya kadar geldım. kıtaptan beklentım daha farklıydı önerı uzerıne aldım fakat hiç begenmedım. ınancıma cok ters dusen konular var örnegin; gecmıs yasam.. buda.. meleklerın kanatlarının olmadı tüy bırakması.. vs biz islamıyete ınanıyoruz ve bızım dınımızde melekler nurdan yaratılmıslardır. kanatları yoktur cınsıyetlerı yoktur. bu kavramlar bana cok yanlıs geldı. bu gıbı kıtaplar ınsanların dını ınanclarına ters dusen kavramlar genclerı olumsuz yonde etkılemek ıcın yazılmıstır. meleklerı ögrenmek ıstersenız ıslamı kıtaplardan ögrenebılırsınız.. Verdıgım paraya acıyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...