2 Ekim 2012 Salı

Girişimcilik için sadece fikir üretmek yeterli mi?



   Bugünlerde herkesin bir fikri var hatta pek çoğunun birden fazla... Fikir üretmek kolay görünse de girişimci olmak isteyenler için iş bu kadar basit değildir. Tabi ki yola muhakkak bir fikirle çıkılacak. Ancak bu fikrin sağlam temeller üzerine oturtulması, plan program dahilinde sürecin kontrol altında tutularak yönetilmesi gerekir. Fikir aşamasından kurtulup gerçek bir girişimci olabilmeniz için öncelikle piyasayı ve piyasa şartlarını iyi tahlil ederek işe girişmeniz gerekmektedir yoksa sohbetlerde "zamanında bunu ben düşünmüştüm, yapsaydık şimdi çok zengin olmuştuk” muhabbetleri yapmanız kaçınılmaz olur. 

  Hedeflediğiniz işi kurarken istikrar, kararlılık ve açık fikirlilik en önemli gerekliliklerdir. Girişimci ruhunuzu destekleyecek yenilikçi bir ekip ve güvenebileceğiniz finansal desteği size verecek kişilerle çalışmanız da sizi diğer fikir sahiplerinden bir adım ileri götürecektir.


    Girişimcilik fikrinizi hayata geçirmeden önce girişimci hikayelerini öğrenmekte fayda var. Özellikle de başarılı olmuş girişim hikayelerini. Girişimcilik hakkında aklınıza takılan birçok soruya cevap bulabilmeniz için TEB KOBİ TV’yi ziyaret edebilirsiniz.
Bu bir tanıtım yazısıdır.

1 yorum:

  1. heeeey biliyorum bunları bilmez miyim.
    kosgeb.
    çok güzel şeyler bunnar ama evet parlak fikirlere, girişimcilere veriyolar. ama sıfırdan başlayana vermiyolar. :) bi işin olmalı önce.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...